14 Nisan 2014 Pazartesi

Yeni Keşifler Peşinde



Merhabalar. Bugün yeni keşfettiğim çaylar, yaptığım tatlı çeşitleri ve okuduğum son kitaplar; kısacası birçok öneriyle karşınızdayım:) 

Önce Doğadan'ın portakal çiçeği beyaz çayı ile başlamak istiyorum önerilerime. Doğrusu denediğim beyaz çaylar arasında en sevdiğim oldu. Chado'nun beyaz çayını da çok beğendim, bir de yine Doğadan'ın kuşburnu beyaz çayını sevdim ancak onda kuşburnu aroması çayı biraz bastırmış gibi geldi bana. Portakal çiçeği daha tatlı, hoş kokulu, oldukça ferahlatıcı bir tada sahip. 
Henüz blogda yer veremediğim, kısa süre önce döndüğüm Paris seyahatim sırasında aldığım bergamotlu earl grey çay The Rogue ise çok beğendiğim bir başka çay oldu. Aroması oldukça güçlü, meyve çayı gibi ayrı bir tadı var. Kutusunu da ayrıca çok sevdim.



Gördüğünüz gibi bu güzel çayları yalnız içmedim. Çay saatini, yaptığım çeşitli tatlılarla daha leziz bir hale getirmek istedim. Özellikle içine elma rendelediğim ayva tatlısı favorilerimden. Bir de irmik tatlısı hafifliği nedeniyle vazgeçemediğim bir tatlı.

Ve son olarak kitap önerilerim: Son zamanlarda okuduğum E. V. Mitchell'in yazmış olduğu Cennetin Rengi,   bir annenin hayat mücadelesini anlatan oldukça etkileyici bir roman. Şimdilerde Buket Uzuner'in Su romanını,  kitaba ilişkin çevremden duyduğum güzel yorumların etkisiyle okumaya başladım. 

Sizler şu sıralar neler okuyorsunuz? Tavsiyeleri olanlar paylaşırsa sevinirim.

Hepinize neşeli, keyifli, bol kitaplı haftalar diliyorum. 







                                                           Bu blogdaki tüm fotoğraflar telif altındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder