10 Şubat 2013 Pazar

Sarı ve Mavi, Güneşten ve Denizden

Merhabalar. Bugün Pazar sabahında çay keyfimi kuruyemiş eşliğinde yapıyorum. Bir yandan da örgü örüyorum. Yakında ördüklerimi de blogumda paylaşacağım.
 
Ankara'da bugün, çok güzel güneşli bir hava var. Sanki kış ortasında ilkbaharı yaşıyoruz. Ben de bu güzel havadan ilham alarak yazı anımsatacak renk ve desenlerde objeleri bir araya topladım bu çekim  için. Seramik sürahimi Floransa'dan almıştım. Horozum ise simgesi olduğu Portekiz'den. Gezilerde insan gittiği yerin tarihini bilerek, kültürünü öğrenmeye çalışarak, farkında olarak gezmeli. Bol bol güzel anı biriktirmeli, bir de onları hatırlatacak küçük güzel objeler.
 
Hepinize mutlu haftalar diliyorum. Sevgiler.






Bu blogdaki tüm fotoğraflar telif altındadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder