23 Eylül 2012 Pazar

Laleler


Merhaba, tatil nedeniyle biraz ara vermiştik bloga. Yeniden bir beş çayında buluştuk sonunda. Bu sefer çay saatinde sofrada nefis bir elmalı pasta var. 
Tarifi:
1 yumurta, 1 su bardağı toz şeker, 1 su bardağı süt, 3 su bardağı un, 1 büyük margarin (eriyecek, 250 g), 1 paket kabartma tozu ve 1 paket vanilya ile yapabileceğiniz kek hamuruna tepsiye döşerken iç olarak rendelemiş ve tarçın, toz şeker ile ceviz içiyle karıştırılmış 3 büyük elmadan oluşan harç konur. Piştikten sonra pudra şekeriyle servis edilir.
Bu çekimde Paşabahçe'den aldığım çok sevdiğim cam tabağımı da kullandım. Umarım fotoğrafları ve eğer denerseniz keki beğenirsiniz.
Sevgiler.




2 yorum:

  1. Kekiniz bana annemi hatırlattı, muhteşem bir kektir bu, annem biz küçükken sık sık yapardı, elinize sağlık.
    Ben minik cam vazoyu çok beğendim, vazoyu paşabahçeden mi aldınız?

    YanıtlaSil
  2. merhaba .kars ve aniye olan ilginiz beni çok ettii facebookda paylasımlar yaptığim gurubumda sizide görmekten çok mutlu olurum hoşcakalın. bilgi ve paylşımlarınızı merakla takıp edeceğim
    Kars Ani Harabeleri-The City of Anı
    https://www.facebook.com/groups/KarsAniHarabeleriTurkey/

    YanıtlaSil